Novi predsednik BALM-a Kristijan Hofman teži spajanju oba kontrolna područja radi većeg uticaja. „Cilj je sistematska podrška za zakon o drumskom saobraćaju i aktivnosti kontrole prava konkurencije od strane zaposlenih u službi za kontrolu putarine,“ kaže on u intervjuu za trgovinski časopis trans aktuell i očekuje jasnu sinergiju ako obe oblasti rade ruku pod ruku. To omogućava „najbolje moguće upravljanje resursima i održivi razvoj kadrova,“ kaže on.
Saradnja sa jedinstvenom platformom vozila
Planovi su već konkretni: u skladu sa odgovarajućim zakonskim mandatima monitoringa, očekuje se da će zaposleni u uslugama kontrole saobraćaja BALM-a moći da obavljaju svoje dužnosti na jedinstvenoj platformi tehničkih vozila od 2027. godine. Stvoreni su i organizacioni preduslovi za to. Takvo usklađivanje promoviraju europski zahtjevi, objašnjava Hoffmann. „Imamo kontrolu podataka o putarini podržanu od strane DSRC-a, a digitalni pametni tahograf se takođe pokreće preko DSRC-a, tako da možemo kumulativno obavljati oba kontrolna zadatka u slučaju kontrole u tekućem saobraćaju.“
Koliko inspektora ima u BALM-u?
- Oko 300 zaposlenih radi u kontroli drumskog saobraćaja, 100 više nego u 2019. godini. Oko 460 zaposlenih je zaposleno u kontroli putarine, a i ovde je od 2019. godine bilo više od 100 zaposlenih.
- Ukupno BALM zapošljava više od 2.000 ljudi širom zemlje, uključujući oko 800 u svom sjedištu u Kelnu. U narednim godinama vlast će povećati dodatno osoblje zbog daljih i novih zadataka, plan osnivanja pokazuje 2.400 radnih mjesta.
https://www.eurotransport.de/