Britanska Tevva je već napravila velike korake sa svojim baterijski električnim kamionom, ali razvija i kamion težak 7,5 tona sa gorivnom ćelijom. Tokom nedavnog testiranja, kamion Tevva vodonik prešao je više od 1000.km.
Da bi vidjeli kako kamion s vodikom radi, inženjeri Tevve Charlie Cordell, Byron Dolman, Ryan Clark i Toby Hurst sjeli su za volan i odvezli se od Tevvinog londonskog sjedišta do škotske granice u Berwick-on-Tweedu – najsjevernijem engleskom gradu.
Na povratku kamion je prešao skoro 565 km, bez potrebe da se jednom zaustavi da bi se napunio. To je omogućeno gorivnom ćelijom kamiona, koja po potrebi dopunjuje litijumsku bateriju vozila.
Glavni inženjer Charlie Cordell rekao je: „Bilo je to sjajno putovanje i bili smo tako sretni što je kamion prešao toliko kilometara na povratku bez zaustavljanja za punjenje. Putovanje je bila odlična demonstracija dometa koji možete postići kamionom koji koristi dvostruki sistem električne energije i vodonika. Zimski uslovi su bili ogroman izazov, ali i korisni, jer smo uspeli da prikupimo važne podatke o performansama vozila.“ Tokom putovanja temperatura se rijetko penjala iznad nule, a u jednom trenutku je pala na -10 stepeni.
Inženjeri Tevve zaustavili su se kod Elementa 2 u Teessideu tokom prvog dijela putovanja kako bi dopunili gorivo vodiku, kao i na ranijoj stanici u Midlandsu. Element 2 trenutno gradi nacionalnu infrastrukturu stanica za punjenje vodonika.
Inženjer Rajan Klark: „Na papiru, domet koji je postigao naravno da se može očekivati.“ „Ali i dalje je sjajan osećaj sastaviti prototip i videti da može da pređe toliko milja.“
Još uvek nije poznato kada će se na tržište naći kamion sa vodonikom Tevva. Tevva BEV sada dobija evropsko odobrenje tipa.