U 2022. godini udeo tereta u odnosu na ponude vozila bio je znatno veći od izuzetne 2020. godine i, zbog recesije na kraju godine, prvi put je pao ispod vrednosti na kraju godine. Prvi dani nove godine potvrdili su trend iz decembra 2022. godine. „Ostaje uzbudljivo videti šta će se dešavati u narednoj sezoni. Tradicionalno, ponude tereta se ponovo povećavaju prije Uskrsa. Pretpostavlja se da će odnos tereta i teretnog prostora ostati mnogo sezonskiji, kao što je to bio slučaj prije korone“, predviđa Gunnar Gburek.
Prema podacima Instituta IFO, očekivanja izvoza Njemačke porasla su sa 0,9 bodova u novembru na 1,6 bodova u decembru. Dalji razvoj zavisi od globalne ekonomske situacije. Međutim, stručnjaci iz Asocijacije nemačkih industrijskih i trgovinskih komora očekuju dalji pad izvoza u 2023. godini, kako je Handelsblatt izvestio u decembru. Ne samo da Nemačka kupuje manje u inostranstvu od kraja 2022. godine. Kao rezultat toga, obim tereta u domaćem prevozu mogao bi se relativno snažnije povećati 2023. godine i još jasnije osvetliti nedostatak vozača u Njemačkoj.
https://traktuell.at/news