DB i Mreža evropskih železnica (NEE) objasnili su da sve trenutno teče glatko na frontu za transport uglja. Sa relativno malo zahteva RU-a za preduzimanje transporta uglja, prioritet saobraćaja čini šest dnevnih vozova od početka oktobra. DB je takođe istakao da je „tačnost ovih vozova bila iznad prosjeka i uticaj na ukupnu tačnost samo minimalan. Nisu se morali mijenjati postojeći putevi“.
Široko korištena mreža
Za DB, glavni fokus transporta uglja trenutno leži u Sarlandu, na istoku Njemačke i na granici sa Luksemburgom. Kompanija napaja dva pogona za proizvodnju energije u regionu, STEAG i Bexbach. Sigrid Nikutta, članica upravnog odbora za teretni transport u DB-u, tvrdila je da kompanija „preuzima punu odgovornost za njemačko snabdijevanje energijom“. Naravno, sa ne toliko RU-ova koji su voljni da učestvuju u projektu, ima smisla da bi DB bio predvodnik, iako za sada sarađuje sa dve fabrike.
Šta bi se desilo kada bi se u narednom periodu povećao promet uglja? „Možemo da obezbijedimo snabdijevanje termoelektrana na ugalj samo ako radimo zajedno. Lokacije u Sarlandu, posebno, od velikog su značaja za energetsku sigurnost zemlje“,“prioritetizacija“ koristiti u praksi, a ne samo u teoriji. Zbog toga je mogućnost prekida mreže i kašnjenja putničkih vozova, moguća.
Pitanje vagona
Mandat savezne vlade da prioritet transportuje uglja željeznicom također je uključivao klaster koji se odnosi na upotrebu voznih zaliha u tim okolnostima. Konkretno, uredba omogućava reaktivaciju vagona u slučaju nestašice opreme. NEE je istakao da do sada nije bila na snazi takva mjera jer se prometom može upravljati. Ipak, DB tvrdi da je spreman i za tu priliku.
„Modernizacija više od 1.000 vagona za transport uglja trenutno je u punom jeku. Neki od njih su bili u skladištu i sada se reaktiviraju i dopunjuju modernim kočnicama,“ navodi se u saopštenju kompanije.
(izvor: https://www.railfreight.com/)