Volta Trucks je osnovana 2019. godine, a serijska proizvodnja je zakazana za 2023. godinu. Može li ovo uspjeti? Prvi pogon u prototipu električnog kamiona Zero pokazuje da su planovi dugo bili više od prazne vizije.
Koliko brzo ideja o potpuno novom električnom kamionu može postati vozni proizvod? Čini se da je Volta Trucks pronašao odgovor na ovo pitanje, kao mladi švedsko-britanski start-up – ne sa resursima globalno uspostavljenog proizvođača kamiona. Carl-Magnus Norden osnovao je kompaniju 2019. godine, predstavio slike električnog kamiona Zero 2020. godine, stavio prototipove na točkove 2021. godine i sada omogućava kupcima i predstavnicima štampe da voze u vozilu za validaciju dizajna. Proizvodnja će početi 2023. godine – u bivšoj MAN fabrici Steyr Automotive u Austriji, sa godišnjim kapacitetom od 14.000 jedinica.
6,500 volta nula je već naručeno.
Volta neće u potpunosti iskoristiti ovaj volumen na početku, ali najmanje: DB Schenker je već naručio 1.470 jedinica, kompanija za iznajmljivanje hladnjača Petit Forestier 1.000 jedinica. Ukupno se očekuje da će zaostatak narudžbi iznositi oko 6.500 vozila. Do 2025. godine, Volta želi da ima 28.000 nula na putu, sa još dva koraka: lansiranje na tržište u SAD u drugoj polovini 2023. godine i proširenje portfolija modela od 16/18 tona za 7,5 i 12 tona u 2024. godini. Samo u Steyru će biti otvoreno 510 radnih mjesta u proizvodnji za kontinentalnu Evropu, plus 180 radnih mjesta za izgradnju kutija i oko 2.000 radnih mjesta u lancu snabdijevanja, navodi Volta.