Vagoni su izgrađeni u objektu Grinbrier Evropa u Aradu, u zapadnoj Rumuniji. Kako je za RailFreight.com rekao Stefano Ghilardi, finansijski direktor Ferest Rail-a, to je najveća narudžbina podneta Wascosi za vagone posvećene transportu žitarica u Italiji. Ukupna investicija za narudžbinu iznosiće 18 miliona evra, koja će biti isplaćena u narednih pet godina. Kada je reč o procesu isporuke, 31 novi vagon svakog meseca biće isporučen Ferest Rail-u u periodu od deset meseci. Kada svi vagoni budu isporučeni, kompanija će računati na preko 1.000 vagona posvećenih transportu žitarica. Ovi vagoni su, kako je Istakao Ghliardi, lakši (zahvaljujući većoj upotrebi aluminijuma, a ne gvožđa u procesu gradnje) i kraći nego inače. To znači da kompanije koje koriste uslugu mogu da prevoze teži teret i da će više robe stati u vozove.
Ferest Rail: Italijanski lider u transportu žitarica
Ferest Rail je uglavnom aktivan u prevozu agro-prehrambene robe. Kako je Gilardi istakao, to je prva italijanska kompanija za željeznički prevoz žitarica. Većina njihovih poslova odvija se sa zemljama istočne Evrope, sa vezama u Srbiji, Mađarskoj, Slovačkoj i Ukrajini, između ostalih. Međutim, Ferest Rail takođe gleda ka zapadnoj Evropi, sa vezama u Francuskoj.
Žito se transportuje iz tih zemalja na severu Italije, tačnije u Lombardiju, Emilija-Romagnu i Pijemont. Ove usluge, kao što je Gilardi naglasio, ne zahtevaju isporuke u poslednjoj milji na putu, s obzirom da su svi kupci povezani sa željezničkom mrežom. Ferest Rail prevozi sve vrste žitarica: od žitarica nižeg kvaliteta koje se koristi za ishranu stoke do one višeg kvaliteta koja se koristi za pečenje.
(izvorhttps://www.railfreight.com/)