Inspektori drumskog saobraćaja u Holandiji otkrili su još jedan HGV opremljen uređajem za manipulaciju tahografima.
Pišući na Twitteru, holandski inspektorat za cestovni saobraćaj objasnio je kako su naišli na uređaj prilikom provjera na A1 kod Apeldoorna.
Kao što je to često slučaj, magnet je korišten za manipulaciju tahografom kamiona.
Osim tahografske manipulacije, inspektori drumskog saobraćaja otkrili su i da vozač vozila radi bez ugovora i da je očigledno prekršio pravila vozača.
Informacije u vezi sa kaznom za vozača i one koji ga plaćaju nisu javno saopštene, pa se ne zna koliko je kazna bila teška.
„Inovativna“ upotreba magneta koštala je vozača HGV-a skoro 2.500 €.“Neobično“ je kako je Poljski inspektorat za drumski saobraćaj opisao tahografski prekidač koji su policajci otkrili prilikom inspekcije kamiona i vozača iz Moldavije. Magnet smješten u blizini ugrađenog radio okvira je učinio da tahograf snima vrijeme odmora tokom vožnje.
Tokom inspekcije na poljskom nacionalnom putu 2, inspektori su pronašli tahografski prekidač koji je vozaču kamiona omogućio snimanje perioda odmora u bilo kojem trenutku, čak i ako je vozilo bilo u pokretu.
Korištenje magneta za manipulaciju tahografom nije baš nov ili inventivan način da se izbjegnu kazne, ali su inspektori pronašli način na koji je magnet mjestu u ovom slučaju posebno inovativan. Vozač je samo morao staviti mali magnet pored ugrađenog okvira radija, a tahograf je odmah počeo snimati vrijeme odmora.
Da budem iskren, vozač nije koristio prekidač na posljednjem putovanju u Moldaviju, ali ga to nije spasilo da bude kažnjen zbog posjedovanja zabranjene naprave – 12.000 zlota PLN-a prikupljenih od njega (što je skoro 2.500 eura). A ovo je samo depozit za dolazak u redu.
Osim toga, vozač je morao platiti zamjenu uređaja i pulsnog odašiljača. (https://trans.info/)