Maersk je dobio građevinsku dozvolu za izgradnju novog Flow Warehouse n Duisburga, jednog od najvećih čvorišta za logistiku u cijeloj Evropi. Maersk je govorio o prednostima Duisbergove lokacije, što omogućava kompaniji da iskoristi više načina transporta.
Postoje inland barges na centralnoj Rajni vodotoku (koji se povezuju sa lukama Antwerpen i Rotterdam), velikim željezničkim linijama (do luka Sjeverne Njemačke), te kamionima preko glavnih drumskih pravaca nekih od najvećih ekonomija Zapadne Evrope. Osim toga, do vazdušno-transportnih teretnih čvorišta Frankfurta, Amsterdama, Kelna/Bonna i Düsseldorfa može se brzo doći iz Duisburga.
Usluge koje će Maersk ponuditi u skladištu od 43.000 m2 uključuju cross docking, skladište paleta i sve usluge dodane vrijednosti duž lanca snabdijevanja– od carine do konsolidacije i dekonsolidacije.
Komentirajući vijest, Jens-Ole Krenzien, generalni direktor kontinenta Maersk North Europe, izjavio je:
„Maersk Flow Warehouse nudi direktan pristup vodi i trimodalne veze. Za naše kupce to će biti tačka za dodavanje vrijednosti koja optimizira transportne režime i stvara fleksibilnost u njihovim tokovima proizvoda. Moći ćemo značajno povećati brzinu tržišta za naše klijente tako što ćemo im omogućavati da prođu njihovu evropsku kapiju ili skladišta koja čuvaju zalihe.“
„Rastući potražnja među mnogim našim kupcima za otpornim end-to-end logističkim rješenjima od jednog provajdera pokazuje nam da su ti dodatni kapaciteti hitno potrebni,“ dodaje on. „Iz tog razloga trenutno masovno i brzo širimo naš globalni portfelj skladištenja i distribucije u mnogim zemljama u Evropi, ali i u ostatku svijeta – uvijek u bliskom dijalogu sa našim kupcima kako bi se zauzdale njihove taène potrebe.“
Njemački razvojni programer Goldbeck International dovršit će Flow Warehouse u Duisburg-Walsumu za Maersk do trećeg kvartala 2023. 84 nivoa skladišta će se nositi sa do 32.000 kontejnera od 40 stopa tereta za kupce svake godine.
Posjed, koji ima ukupno 110.000 m2, dio je luke Duisburg (Duisport) i ima direktan vodni pristup sa Rajnom. Nudi rezervu proširenja pored već planiranih 50.000 m2 otvorenog prostora. (izvor: www.trans.info)