Belgijska kompanija Vervaeke Transport, koja je specijalizirana za transport hemijskih proizvoda, započela je probnu upotrebu prototipa vodikovog Mercedesa Actrosa. Usput, date su informacije o transportu opasnih materijala, što se pokazalo kao iznenađujuća novost.
Vervaeke Transport je jedna od pet kompanija koje će testirati prototip pod nazivom Mercedes-Benz GenH2 Truck u svakodnevnoj upotrebi. Ovo ime označava vrlo teško obnovljenu petu generaciju Mercedes-Benz Actrosa, opremljenog električnim motorom, pogonjenim vodikovim ćelijama i sposobnim ponuditi više od 1000 km dometa na jednom punjenju goriva. Rezervoari za vodik nalaze se iza kabine, držeći 80 kilograma plina pod pritiskom od 700 bara.
U početnoj fazi testiranja, vodikov Mercedes će izvršiti transport suhih PVC granula. Traktor će također pričvrstiti poluprikolicu sa silosom i upravljati rutama između Njemačke, Belgije i Holandije. Za samo nekoliko mjeseci, međutim, kamion se može koristiti na drugačiji način, također s opasnim materijalima. Kao što je najavljeno tokom današnje primopredaje, već 1. januara 2025. godine, evropski propisi će se promijeniti i tegljači na vodik će moći da dobiju odobrenje za ADR transport.
Ovo je drugi primjer kako su novi tipovi napajanja dozvoljeni da se koriste u ADR-ovima. Prije samo nekoliko dana, pokazao sam potpuno električni Volvo FH Electric, koji je otišao na posao s narančastom pločom na kabini: Električni traktor za prijevoz opasnih materijala – što ADR pravila kažu o tome?
Vraćajući se na prototip nazvan GenH2 Truck, započinjanje svakodnevnog rada sa pet pravih nosača je potpuno nova faza za ovo vozilo. Ranije je kamion testirao samo sam proizvođač, između ostalog, u testu dometa na njemačkim autoputevima: Hydrogen Actros u testu potrošnje goriva: 7,1 kg po „sto“ i domet od 1100 km
Svih pet prototipova koji počinju testiranje: