EActros je nedavno opsežno testiran, uključujući i Finsku. Tamo smo već vidjeli da je taksi Actrosa modificiran. Sada možemo izvestiti da se eActros 600 prodaje kao „Novi eActros 600,“ sa novim frontom koji se bavi novim pravilima o težinama i merama. To čini eActros 600 dužim na prednjoj strani, ali za sada nema govora o prostranijem taksiju. Unutrašnjost dobija update.
Trenutno se gradi flota od pedesetak prototipova, koja će u narednom koraku biti testirana i sa prvim kupcima. Istovremeno, četiri pogona intenzivno se pripremaju za serijsku proizvodnju eActros 600 ili njegovih ključnih komponenti. Serijska proizvodnja e-kamiona planirana je za 2024. godinu.
Karin Rådström, izvršna direktorica Mercedes-Benz Trucks: „EActros 600, proizveden u Wörthu, u stanju je zamijeniti većinu dizel kamiona u važnom segmentu na dugim relacijama, jer postavlja nove standarde u pogledu isplativosti za naše kupce. Takođe nudi ogroman potencijal za smanjenje emisije CO2. Uvjeren sam da će ovaj kamion postati novo mjerilo u cestovnom teretnom transportu.“
Tri baterijska paketa obezbeđuju eActros 600 sa instalisanim ukupnim kapacitetom većim od 600 kWh u serijskoj proizvodnji i dva elektromotora kao deo nove e-ose generišu kontinuiranu snagu od 400 kW i maksimalnu snagu veću od 600 kW. Pored traktora, Mercedes-Benz Trucks će proizvoditi i krutu šasiju modela eActros 600 odmah po lansiranju na tržište. Ovo nudi kupcima brojne druge aplikacije za potpuno električni transport. Mercedes-Benz želi da ponudi isto sa modelom eActros 600 kao i sa sličnim dizel kamionima. To znači 1,2 miliona kilometara na putu u periodu od deset godina.
Baterije koje se koriste u eActros 600 koriste tehnologiju litijum gvožđe fosfatnih ćelija (LFP). Karakteriše ih dug vek trajanja i upotrebljivija energija. Proizvođači Mercedes-Benz Trucks imaju za cilj da osiguraju da se baterije proizvodnog eActros 600 mogu puniti od 30 do 20 procenata za manje od 80 minuta na stanici za punjenje kapaciteta oko jednog megavata.
EActros 600 će se proizvoditi na postojećoj proizvodnoj traci u proizvodnom pogonu Wörth, paralelno sa kamionima na dizelski pogon. Komponente za električni pogon su takođe instalirane na toj lokaciji. E-osa, visokonaponske baterije i prednja ladica, složeni tehnološki modul, montirani su u različitim proizvodnim koracima. Kada se instaliraju sve visokonaponske komponente, ceo sistem je pušten u rad i kamion je spreman za upotrebu. Mercedes-Benz fabrike Mannheim, Gaggenau i Kassel snabdevaju ključne komponente za proizvodnju modela eActros 600.
Fabrika Mercedes-Benz Mannheim gradi takozvanu prednju kutiju, sa važnim kontrolnim jedinicama za kamion. U Gaggenauu se proizvode različiti mehanički dijelovi. E-osovine se sklapaju u fabrici Mercedes-Benz u Kaselu, centru za kompetentnost konvencionalnih osovina i električnih pogonskih sistema. Nova generacija e-osovina za eActros 600 posebno je razvijena za upotrebu u transportu na velike udaljenosti. Ima niz tehničkih inovacija za veće performanse i efikasnost. Arhitektura se takođe zasniva na sistemu dizajniranom za 800 volti umesto za 400 volti. Fabrika u Kasselu je trenutno u fazi prototipa sastavljanja e-ose za eActros 600.
https://www.ttm.nl/