To prenosi njemački trgovački magazin DVZ, iako nigdje nije objavljeno koje će ceste biti otvorene za duge i teške kamione. Raspored je takođe još uvek nejasan. U svakom slučaju, širenje je pozitivan signal u Nemačkoj, gde se decenijama žestoko borimo da LHV bude na putu. Državni sekretar za saobraćaj Oliver Lukšić zadovoljan je odlukom. „Ovo je važan signal za logistiku i stvara hitno potrebnu plansku sigurnost za kompanije koje su uključene. I ne samo da klima ima koristi od toga. Takođe postoje jasne koristi za teret putne infrastrukture i izazov nedostatka vozača.“
Trgovinsko udruženje DSLV je takođe zadovoljno što je nova uredba uvedena nakon dve godine rasprava, ali ima i pitanja. „Nažalost, još uvek nije jasno da li se „kratki“ dugi kamion (produžena prikolica tipa 1) i dalje može koristiti nakon 31. decembra 2023. godine. Za to je potreban i sporazum između ministarstava, koji DSLV sada ponovo poziva.“
Naravno, opet su se uzburkali i protivnici LHV-a. Branitelji ekoloških i željezničkih interesa kolektivno su otpjevali staru pjesmu koju LHV-ovi nisu mogli doprinijeti rješavanju ekoloških problema i da su opasnost na cesti.
Sa svojim opsežnim pozitivnetzom, Nijemci očekuju smjernice Evropske komisije kako bi LHV dao širok raspon širom Evrope. Više informacija o tome očekuje se kasnije tokom ovog meseca.