Dana 13. maja, N9, važna saobraćajnica na severu Holandije, biće uvedena granica tonaže od 7 tona maksimalnog opterećenja osovine. Ovo se odnosi na dio od spoja Huiswaarderweg (N245) do sljedeće raskrsnice sa Kogendijkom (Bergenski izlaz). Teretni saobraćaj će stoga morati da koristi zaobilaznicu na N245. A7 u blizini Purmerenda, već je bio zatvoren za kamione prošle godine. „To znači da dvije od tri glavne komunikacijske arterije (sjever-jug) imaju ograničenja težine, tako da teretni transport mora skrenuti sa svih posljedica“ – upozorava holandska organizacija nosača TLN.
Prema navodima udruženja, to je još jedan znak da je holandska infrastruktura pod velikim pritiskom i da je potrebno rešiti.
U cilju predstojeće žetve, ograničenja težine na N9 i A7 će izazvati dodatne poteškoće u teretnom transportu. Veliki tok poljoprivrednih proizvoda teče iz Kop van Noord-Holland, koji se prerađuju u drugim dijelovima zemlje. Svake nedelje dobijamo vesti iz Rijkswaterstaata (Kancelarije Generalnog direktorata za javne radove i vodoprivredu) o iznenadnim ograničenjima važnih regionalnih ruta. Uticaj na prevoz robe je značajan (…). Nepredvidljivost je izuzetno iritantna, (još) se pitate gdje će biti sljedeće ograničenje“, kaže Machiel Smit iz poduzetničke organizacije Evofenedex.
Razlog zatvaranja N9 za kamionski saobraćaj je detekcija pukotina prilikom pregleda plafona kanala ispod puta. Klasifikovan je kao strukturno opasan. Kao rezultat toga, Rijkswaterstaat je primoran da osigura put što je brže moguće. Nije poznato koliko dugo će biti potrebno ograničenje tonaže na N9.
Ovaj nedostatak jasnoće je problem“, kaže Wessel Deelstra iz TLN-a. „Sada kada se zbog nemara oštećuje sve više deonica puteva, potrebno je brzo pripremiti (hitna) rešenja i učiti iz prethodnih situacija. Smetnje povezane sa ograničenjima vijadukta A7 Purmerend traju više od pola godine i nema kraja na vidiku. Takođe, u slučaju N9 nema informacija o trajanju renoviranja“, dodaje on.
TLN naglašava da su dugoročna skretanja za teretni saobraćaj nepoželjna jer dovode do opasnijih situacija na putevima, uvode neizvesnost u pogledu vremena putovanja, dodaju kilometre (a time i povećavaju emisije gasova sa efektom staklene bašte) i povećavaju troškove za preduzetnike.
Przeczytaj całość na: https://trans.info/pl/dwie-z-trzech-glownych-tras-regionu-zamkniete-dla-ciezarowek-ofni-340939