Podijelite objavu
„Obezbeđivanje uslova za prevoznike da ulažu u vozila sa nultom emisijom štetnih gasova i da ih koriste profitabilno, još je važnije od postavljanja ciljeva emisije štetnih gasova za proizvođače vozila. Evropa stoga mora težiti pragmatičnom, progresivnom i tehnološki neutralnom pristupu koji promoviše skalabilna rešenja i koji može poslužiti kao globalni vodič za dekarbonizaciju drumskog saobraćaja.
Oni su čvrsto posvećeni pružanju „pravih vozila za evropsku industriju drumskog saobraćaja da pređe na rešenja bez fosila do 2040. godine, fokusirajući se na vozila koja se napajaju električnim baterijama i vodonikom.“ Ali oni se sećaju da su oni sektor fokusiran na transportne kompanije: „Prevoznici i operateri ulažu u vozila na osnovu razmatranja profitabilnosti.“
Evropska komisija je u februaru predložila reviziju pravila o ciljevima smanjenja CO2 za teška vozila. Ova zakonodavna revizija predlaže jačanje postojećih ciljnih nivoa za kamione kako bi ih smanjili za 45% do 2030. godine, 65% u 2035. i 90% u 2040. godini.
https://www.rutadeltransporte.com/