U 2024. godini, Hupac grupa je prevezla oko 949.000 cestovnih pošiljaka u kombiniranom cestovno-željezničkom transportu i stoga ostaje uglavnom stabilna – uprkos kritičnim performansama željezničke infrastrukture.Carsten Nallinger
U 2024. godini, Hupac Grupa je saopćila da je prevezla oko 949.000 cestovnih pošiljaka u kombiniranom cestovno-željezničkom transportu, čime je obim saobraćaja uglavnom stabilan. Hupac se suprotstavio ponekad kritičnim performansama željezničke infrastrukture različitim mjerama. Kako švicarska transportna kompanija planira za tekuću godinu. Hupac vidi vodeću ulogu Švicarske u novostvorenom TEN-T koridoru Sjeverno more-Rajna-Mediteran, kao i preuzimanje zajedničke odgovornosti za koridor od strane Švicarske i Belgije kao pozitivne. Spajanje dva švicarska transalpska koridora je još jedan važan korak ka efikasnijem upravljanju međunarodnim željezničkim teretnim transportom.
Ovako se razvio Hupacov teretni promet 2024. godine
Prošle godine, Hupac grupa je prevezla oko 949.000 cestovnih pošiljaka ili 1.818.000 TEU u kombiniranom cestovno-željezničkom transportu i pomorskom transportu u zaleđu. Prema kompaniji, to odgovara padu od 2,6 posto ili 26.000 isporuka u odnosu na prethodnu godinu. U osnovnoj djelatnosti transalpskog saobraćaja kroz Švicarsku, Hupac je uspio održati promet stabilnim (-0,2%) uprkos ograničenjima kapaciteta u baznom tunelu Gotthard. Prema Hupacu, međutim, problemi rute preko Modanea i prilagođavanja mreže u sjeveroistočnoj Italiji doveli su do naglog pada transalpskog saobraćaja preko Francuske i Austrije. Netransalpski saobraćaj sa tržištima zapadne, sjeveroistočne i jugoistočne Evrope ostao je uglavnom stabilan sa malim minusom od 1,2 posto.
Manja potražnja i problematično stanje željeznica
Pored cikličnog pada potražnje za transportom, Hupac grupa vidi problematično stanje željezničke mreže kao glavni razlog za razvoj saobraćaja koji ne ispunjava očekivanja. Nesigurne performanse zastarjele željezničke infrastrukture, posebno u Njemačkoj, opterećuju pouzdanost saobraćaja, prema CT operateru. Nedavno završena obnova Riedbahna između Frankfurta i Mannheima pokazuje da je izgradnja pogodna za teretni transport sasvim moguća.
Na ovaj način, Hupac želi osigurati stabilnost mreže u 2025. godini
Sam Hupac poduzima niz mjera kako bi povećao otpornost i stabilnost svoje ponude. „Od početka 2025. godine, dio naših transporta obavljamo između Belgije i Italije preko Francuske umjesto iz Njemačke. Na ovaj način se suprotstavljamo riziku od nepravilnosti i povećavamo pouzdanost naših transporta“, objašnjava izvršni direktor Hupac-a Michail Stahlhut. Daljnje diverzifikacije za preusmjeravanje saobraćaja su u pripremi. Operativne mjere uključuju obezbjeđivanje rezervnih sastava, raspoređivanje rezervnih mašinovođa i planiranje dodatnih kapaciteta vikendom kako bi se apsorbirao zaostatak vozova otkazanih tokom sedmice.
Hupacova strategija za budućnost kombiniranog transporta
Uprkos trenutnoj teškoj ekonomskoj situaciji, Hupac se drži svoje strategije za daljnji razvoj kombinovanog transporta. Fokus je na proširenju kapaciteta terminala zajedno sa partnerima. „Očekujemo da će novi terminal Piacenza i terminal u Barceloni biti u funkciji ove godine, nakon čega slijedi terminal Milano Smistamento sljedeće godine“, izvještava Hans-Jörg Bertschi, predsjednik Upravnog odbora. Hupac također vidi veliki potencijal u digitalizaciji. Međutim, odlučujući faktor za budućnost intermodalnog transporta u Evropi je prekogranično upravljanje koridorima.