Sa minimalnim vizuelnim retuširanjem, nadogradnjama Paccar dizel motora i poboljšanim zadnjim osovinama, XD, XF, XG i XG+ ulaze u modelsku godinu 2025. Fokus je na efikasnosti. Zvuči kao zabavan ubojica, ali vozi jako dobro.
DAF Trucks je dospio na naslovnice uvođenjem XF, XG i XG+! U 2021. godini bili su prvi kamioni koji su koristili nova pravila EU o dužini. U svrhu bolje aerodinamike, vozila sa kabinom preko motora protežu se 16 centimetara naprijed, i do 33 dodatna centimetra straga za više prostora za vozače. Prema DAF-u, ova i druge inovacije omogućile su DAF-u da smanji potrošnju za deset posto, povećavajući unutrašnji volumen kabine u slučaju XG+ na nevjerojatnih 12,5 kubnih metara. Dosije.
Ovu revoluciju, kako se lansiranje serije na tržište može nazvati bez pretjerivanja, sada slijedi evolucija nakon predstavljanja također potpuno novog XD-a 2022. godine. Konkretno: kamioni modelske godine 2025. Još jednom, DAF nije štedio napore, dodirujući svaki vijak, čak i ako same kabine ostanu netaknute. Potrošnja dizela će biti smanjena za još tri posto.
Brži servis za DAF kupce: Paccar Parts je otvorio Centar za distribuciju dijelova u Maßbachu u Bavarskoj. Isporučuje rezervne dijelove u Njemačkoj, Švicarskoj i istočnoj Francuskoj.
Paccar Parts je otvorio centar za distribuciju dijelova u Maßbachu u Bavarskoj. Centar za distribuciju dijelova (PDC) vrijedan 85 miliona eura sada snabdijeva DAF-ove kupce u Njemačkoj, Švicarskoj i istočnoj Francuskoj.
DAF obećava najbržu uslugu dostave na tržištu
PDC u Maßbachu prostire se na više od 22.000 kvadratnih metara na lokaciji od 22 hektara i nudi prostor za više od 80.000 različitih dijelova. Prema Paccar Partsu, koristi “najsuvremenije tehnologije, uključujući glasovno kontrolisane sisteme za rukovanje dijelovima, najnovije uređaje za skeniranje i automatizirana rješenja za pakovanje, kako bi se optimizirala efikasnost u ispunjavanju narudžbi.” To bi trebalo omogućiti brzu obradu svih narudžbi. Paccar Parts obećava ništa manje nego “najbržu uslugu dostave na tržištu”. Kao rezultat toga, DAF dileri mogu naručiti do 20 sati, tako da dijelovi stignu iste noći.
DAF želi proširiti svoje prisustvo u Evropi
“Ova značajna investicija će ojačati vodeću poziciju DAF-a u Njemačkoj,” rekao je Harald Seidel, predsjednik DAF-a i potpredsjednik Paccar-a. “Prošle godine, DAF je bio najveći uvozni brend u njemačkom segmentu teških kamiona i odlučni smo proširiti naše prisustvo na ovom najvećem tržištu kamiona u Evropi. Kako bismo osigurali da naši kupci postignu maksimalno vrijeme rada, nudimo cijeli asortiman visokoučinkovitih kamiona nove generacije DAF-a, kao i sveobuhvatan raspon vrhunskih usluga, uključujući usluge Paccar Parts.”
Centar za distribuciju dijelova je klimatski neutralan
Prema kompaniji, postrojenje je dizajnirano da bude klimatski neutralno. Potrebe za električnom energijom na lokaciji će biti zadovoljene sa 4.000 laganih solarnih panela, sa viškom energije koji će se kanalizirati u sistem za skladištenje baterija koji se može koristiti za punjenje električnih kamiona koji voze do lokacije.