Deutsche Bahn pokreće infrastrukturnu kompaniju DB InfraGO. Pored toga, DB Schenker će se prodavati po povoljnoj kupoprodajnoj ceni kako bi se smanjio dug Grupe. Deutsche Bahn spaja DB Station & Service i DB Netz kako bi formirao infrastrukturnu kompaniju DB InfraGO – pri čemu GO označava javnu dobrobit. Nadalje, prodaja logističke podružnice DB Schenker ulazi u sljedeću fazu. Preduslov: Postignuta je finansijski povoljna kupovna cena. Zato što željeznička grupa mora otplatiti svoj brdo duga.
DB pogodan za rast i modalnu promjenu
Werner Gatzer, predsjednik Nadzornog odbora Deutsche Bahn-a, vidi spajanje dvije prethodne kompanije kao veliki reformski korak za željeznice u Njemačkoj i također je “suštinski stub našeg sveobuhvatnog programa obnove i modernizacije.” Na kraju krajeva, infrastruktura treba da bude pogodna za rast i modalne promene.
Deutsche Bahn već računa na milijarde od federalne vlade
Naravno, ovi projekti koštaju. Međutim, pruga sebe vidi dobro pripremljenom: Federalna vlada je već donela važne odluke o finansiranju i obećala dodatna sredstva od oko 40 milijardi evra, navodi se u saopštenju. Istovremeno, vlada je u junu pokrenula reformu Federalnog zakona o proširenju željezničke infrastrukture (BSWAG). Na taj način se obezbeđuje potreban finansijski put.
Prodaja DB Schenkera ulazi u sljedeću fazu
Nadalje, trebalo bi doći do kretanja u prodaji logističke podružnice DB Schenker, o čemu se raspravlja godinama. Sa DHL-om i DSV-om već je u prošlosti bilo zainteresovanih strana sa kupovnom moći. I to je upravo ono što je važno DB-u, koji želi iskoristiti prihode od prodaje za otplatu dugova grupe. Prema podacima Nadzornog odbora, prodaja do 100 odsto bi trebalo da bude moguća. Jedini preduslov: postiže se kupovna cena koja je povoljna za Deutsche Bahn.
https://www.eurotransport.de/a