Oko pet mjeseci, blok voz Helrom za Audi vozi kružnom rutom od Regensburga do Lebenija (Mađarska) i nazad. Kako utovar i istovar funkcioniše sa patentiranom tehnologijom železničke kompanije.
Svakog jutra od utorka do subote između 6 i 6.30 časova na decentralizovanom terminalu u Bajernhafenu Regensburg: Četiri terminalna traktora iz Terberga su spremna. Vozači čekaju dolazak blok voza Helrom, koji je počeo pre oko dvanaest sati u Lebeni (Mađarska). “Kao Formula 1”, kaže Bruno Vajsman, direktor prodaje u železničkoj kompaniji Helrom, opisujući proces. Kada voz stigne, sve počinje da se kreće. Svi znaju šta treba da urade – slično pit stopu.
Za oko pet meseci, Helrom blok voz je pokrenut povratno putovanje od Regensburg do Lebeni i nazad u roku od 24 sati. Opremljen je baterijama i montažnim delovima za proizvodnju vozila od strane proizvođača automobila Audi. Voz veza je deo lanca snabdevanja proizvođača, sa sedištem u Ingolstadtu. Povezuje materijalno snabdevanje lokacija Ingolstadt, Neckarsulm i Gior (Mađarska). Svaki voz se sastoji od 18 vagona na kojima stane 36 prikolica logističkog partnera Duvenbeck. To znači da će 72 kamiona biti prebačena sa puta na železnicu pet dana u nedelji. Ovo smanjuje nedeljni prevoz kamiona za oko 185.000 kilometara i godišnju emisiju CO2 do 11.500 tona.
Fokusirajte se na prikolice – ne kontejnere
Prema Vajsmanu, fokus je od početka bio na prikolicama, a ne na kontejnerima koji su uobičajeni u kombinovanom transportu (CT). Helrom je stekao švedsku tehnologiju za utovar prikolica i doveo ga do tržišne zrelosti. Tehnologija omogućava utovar svih vrsta kamionskih poluprikolica u voz bez posebnih terminala i dizalica. Terberg traktori, od kojih je većina na električni pogon, služe kao veza između kamiona i voza. Oni guraju prikolice, koje su odvojene od traktora, u dve bočne sklopive torbe, od kojih svaka prevozi prikolicu. Kingpin obezbeđuje prikolicu za automobil.
Helrom ima specijalne prikolice vagona proizvedene u Austriji i Poljskoj. Prema Vajsmanu, proizvodni kapaciteti se trenutno povećavaju. Početkom godine, postojao je otvoreni voz od Beča do Dizeldorfa. U međuvremenu, već postoje tri veze koje kompanija, sa sedištem u Frankfurtu na Majni, nudi. Još jedan otvoreni voz od Beča do Braunschweiga – i blok voz za Audi. Do kraja godine treba dodati još dve veze.
https://www.eurotransport.de/logistik/tra