Željeznička infrastruktura u Lombardiji, na severu Italije, sprema se da primi teretne vozove od 750 metara. Dva kolosjeka su prilagođena za prevoz dužih vozova na stanicama Galarate, u blizini Hupacovog terminala u Busto Arsiziju, severozapadno od Milana. Štaviše, na železničkom terminalu u Breši, 95 kilometara istočno od Milana, uskoro će biti postavljena tri koloseka i jedan manevarski kolosek, dužine svih 750 metara. Obe inicijative su deo projekata koji imaju za cilj povećanje teretnog kapaciteta železnice u ovoj oblasti. I Galarate i Breša su ključni delovi TEN-T mreže.
Prvi se nalazi na početku Rajnsko-alpskog koridora, koji počinje u Đenovi i ide sve do Roterdama. Ovaj drugi deo je Mediteranskog koridora, koji se nalazi između Milana i Verone, dva najveća grada na severu Italije. Uprkos tome što oba projekta sprovodi italijanski menadžer za infrastrukturu Rete Ferroviaria Italiana (RFI), železnički teretni gigant Hupac može imati posebne koristi od obe inicijative.
Švajcarska kompanija upravlja železničkim terminalom u Busto Arsiziju, jednim od najvećih u svojoj mreži. S druge strane, u Breši se gradi potpuno novi terminal u partnerstvu italijanskog železničkog holdinga Ferrovie dello Stato i Hupac. Nadogradnja terminala Gallarate/Busto Arsizio Kako je RFI istakao, ovaj projekat je prva faza projekta koji će biti završen implementacijom Multistacionog centralnog kompjuterizovanog sistema (Acc-M). Acc-M, koji će implementirati italijanska tehnološka firma Sirti, omogućiće promet vozova na digitalni način. Tačnije, novi sistem može da nadgleda konvoje u različitim stanicama na jednoj liniji. Kako je Sirti podvukao, ovo rešenje integriše funkciju kontrole lokalne stanice i funkcije razmaka vozova sa funkcijama upravljanja železničkom signalizacijom.
Novi terminal u Breši Objekat u izgradnji u Breši, pod nazivom La Piccola Velocita (Mala brzina), pokrivaće površinu od 100.000 kvadratnih metara. Očekivalo se da radovi počnu početkom 2024. godine, ali se čini da su se stvari ubrzale i neki radovi su već u toku. Terminal bi trebalo da bude u funkciji do 2026. godine, a predviđa se da će do njega i od njega saobraćati jedanaest vozova dnevno. Osim novih koloseka, biće i pet koloseka za privremena zaustavljanja, tri potporna koloseka i tri električne portalne dizalice na šinu.
https://www.railfreight.com/