Učestalost tranzitnih transalpskih vozova između železničkog čvorišta Milano i RSC Roterdama dostići će 13 nedeljnih povratnih putovanja u januaru 2023. Hanibal će nastaviti da prelazi Alpe, a osim istorijske igre reči, ovaj razvoj znači više vozova i obima između dva glavna ekonomska centra.
Dnevni saobraćaj između Melca i luke Roterdam pokrenut je 2017. Od početka vezu karakterišu česta putovanja vozom.
Usluge između Milana i Roterdama uključuju terminal železničkog čvorišta Milano u Melcu, severna Italija i dva terminala u luci Roterdam: RSC Roterdam i Roterdam Botlek CRO. Ruta Melzo-Botlek CRO nudi tri povratna putovanja nedeljno, a Melzo-RSC sedam do sada. U januaru 2023. ruta Melzo-RSC će saobraćati još tri povratna putovanja, čineći ih deset između dva terminala i ukupno 13 između Roterdama i Milana.
Biće još?
„Veoma smo srećni i ponosni što smo uspeli da realizujemo ovaj važan razvoj na našoj glavnoj međunarodnoj ruti. Uprkos dobro poznatim poteškoćama u vezi sa ograničenim kapacitetom železnice i međunarodnim infrastrukturnim radovima, učestalost se povećava kako bismo poboljšali uslugu našim klijentima od Italije do severne Evrope“, rekao je Andrea Spagnuolo, menadžer prodaje i razvoja poslovanja u Hanibalu.
U postu na LinkedIn-u, italijanska kompanija, koja je podružnica kompanije Consthip Italia, napomenula je da ovo povećanje učestalosti nije jedino što se može očekivati. „Ostanite sa nama jer vesti još nisu gotove!“ prokomentarisao je Hanibal, čini se da je u nizu u pogledu transalpskih veza ka evropskom severu.