Sa ovim amandmanima, prenos podataka o potrošnji i emisijama na daljinu više ne bi bio obavezan, kao što je prvobitno predložio Euoro 7 tako da administracije znaju koliko svako vozilo zagađuje. Pored toga, amandmani osiguravaju da se prenose samo relevantni podaci koji se odnose na emisije štetnih gasova vozila, uključujući senzor zagađivača i podatke o protoku izduvnih gasova.
Za Marian, u svakom slučaju, “ovi podaci treba da budu dostupni privremeno, samo kada to zatraže ovlašćeni inspektori za periodična ispitivanja i inspekcije na putu u sigurnim uslovima. A onda se briše.”
NEDOSTATAK FINANSIRANJA
IRU i dalje propušta odobrenje podsticajnog okvira za ubrzanje prihvatanja tržišta Euro 7.
“Sadašnji standardi Euro VI i njihovi prethodnici uvek su omogućavali državama članicama da podstaknu usvajanje vozila sa novim standardom pre nego što je standard postao obavezan. Parlament propušta priliku da to uključi u prijedlog Komisije Euro 7”, zaključuje Raluca Marian.
https://www.rutadeltransporte.com/