Prve tri prikolice sa oborenim krovom pojavile su se prošle jeseni na Seviert Logistiku. Išli su na svakodnevni posao, imajući specijalizovanu konfiguraciju sa trećim držačima za volan i viljuškarima. Ispostavilo se da su rezultati ove operacije toliko pozitivni da je sada Seviert Logistik objavio narudžbinu za još jedan EcoFlex, ovog puta u 26 primeraka. One će biti isporučene do kraja 2024. godine i činiće čak petinu svih prikolica zavesa u kompaniji.
Ovo rešenje vam omogućava da podesite zadnji deo krova u rasponu do 50 centimetara. Standardni položaj gornje ivice vrata je samo 2,2 metra, a kosi oblik tela smanjuje turbulencije vazduha i ima pozitivan efekat na potrošnju goriva. Međutim, kada je potrebno transportovati opterećenje u punoj visini, zadnji portal se može nositi do 2,7 metara pomoću hidropneumatske pumpe i dodatnog sloja na bočnim zavesama. Ceo proces će trajati samo nekoliko minuta, a praznina iznad vrata je popunjena posebnim otvorom.
Sam Šmic Kargbul obećava da će poboljšana aerodinamika smanjiti potrošnju goriva za oko 5 procenata. Međutim, očekivalo se da će Seviert Logistik postići još bolje rezultate, uz uštedu od 8 procenata. Ovako nešto pronađeno je na ne tako dugim regionalnim rutama, napravljenim od velikih tovara građevinskog materijala.
Dodatne fotografije EcoFlex trejlera, iz ovog članka: