Poslednja milja sve više postaje problem: visoki troškovi isporuke, niske marže i nedostatak vozača izazivaju smetnju. Ovdje će Loxo Alpha upravljati – autonomno i već od 2023. godine.
Tehnološki start-up Loxo ima ambiciozan cilj: švajcarska kompanija, osnovana 2021. godine, želi da autonomno dostavno vozilo dovede na federalne puteve već 2023. godine. Prema navodima kompanije, vozilo je već spremno za tržište i već se može videti na švajcarskim putevima od sledećeg proleća. Ali, tu ne sme da stane. Loxo već ima u fokusu i druge evropske zemlje: Njemačku i Veliku Britaniju.
Originalni naziv: Who is behind the Loxo Alpha
Loxo Alpha je ime debitantskog rada osnivača Amina Aminija, Lare Amini-Rentsch i Claudia Panizze. Pomoć u razvoju pružili su Rosas centar, Univerzitet primenjenih nauka u Freiburgu (HTAFR) i Swiss Moves. Po prvi put, odgovorni su predstavili inteligentno autonomno dostavno vozilo.
Kupci dobijaju više od običnog dostavnog vozila
Teretni prostor Loxo Alpha ima kapacitet od oko 2.600 litara, koji, prema navodima kompanije, može putovati do 110 kilometara čisto električno uz maksimalnu brzinu od 30 km / u centru grada. Ovo bi trebalo da omogući do 64 isporuke po putovanju. Prema Loxu, ukupni proizvod sastoji se od tri komponente: vozila, uključujući održavanje i popravku, softverski servisni paket i takozvani paket uspjeha kupaca. Između ostalog, ovo se odnosi na razvoj slučaja upotrebe specifičnog za kupca.https://www.eurotransport.de/