G. Vlaskamp, uvjereni ste da će teretna mobilnost budućnosti biti električna na baterije. Zasto se odlucujes za jednu vrstu voznje?Vršimo analize aplikacija za naše klijente i vidimo da TCO problem funkcioniše kada se prebacimo na BEV. 2025. godinu vidimo kao početnu tačku u kojoj će se sve ubrzati. Tada ćemo moći da ponudimo holistički koncept vozila pogodnih za transport na velike udaljenosti, uključujući punjenje megavata. Standard je u velikoj meri definisan, a do sredine decenije proizvođači stanica za punjenje će imati gotove proizvode i moći će da ih isporuče u većim količinama.
Kako pripremate svoju proizvodnju za novu eru elektromobilnosti?
U maju smo najavili da ćemo u narednim godinama uložiti oko 100 miliona evra na lokaciji u Nirnbergu kako bismo izgradili fabriku za visokonaponske baterije za električne kamione i autobuse. Trenutno izvorimo ćelije iz CATL-a. Istovremeno, uspostavljamo inovativni proizvodni sistem u Minhenu. MAN će proizvoditi sve varijante kamiona na istoj liniji – BEV-ove kao i konvencionalne. Možemo da kontrolišemo količine veoma fleksibilno, u zavisnosti od toga kako se potražnja povećava.
https://www.eurotransport.de/