Nakon pokretanja usluge željezničkog tereta za transport automobilskih delova između Italije i Poljske u ime Stellantisa, Sangritana postavlja i komponente Honda motocikala na željezničku prugu. Sangritana je italijanska privatna transportna kompanija sa sedištem u Abrucu, na jugoistoku Italije.
Usluga će povezati luku Trst sa interportom Abruco u Manoppelu. Zvanično je počeo u srijedu, 12. oktobra, nakon što su obavljena dva uspješna testiranja u avgustu i septembru. Portparol Sangritane je rekao za RailFreight.com da bi trebalo da ima 40 vozova godišnje koji koriste ovu uslugu.
Prema sadašnjem redu vožnje, vozovi će iz luke Trst krenuti u utorak uveče i stizati u Manoppelo u srijedu ujutru. Komponente će zatim biti transportovane drumom do jedinog pogona Honde u Evropi u dolini Sangro, otprilike 100 kilometara od interporta Abruco, gdje će biti sastavljene.
Potpuno novi vagoni za potpuno novu uslugu
Francuski proizvođač Ermeva obezbjeđuje vagone od 80 stopa koji se koriste za ovu uslugu, a oni su upravo izašli iz fabrike, kako je istakao portparol Sangritane. Voz će biti opremljen sa 18 ovih vagona, što će dovesti do maksimalnog kapaciteta od 72 TEU. Sangritana će sarađivati sa Adriaferom za operacije ranžiranja terminala i sa Captrain Itali za vuču na severoistoku Italije.
Kontejneri, od kojih je većina u vlasništvu COSCO-a i MSC-a, stižu morskim putem na pomorski terminal u Trstu iz azijskih zemalja, uključujući Kinu, Vijetnam i Tajland. Prebacuju se sa broda u voz Sangritana direktno na keju. Kontejneri se potom prazni vraćaju u Trst i vraćaju kompanijama koje ih posjeduju.
(izvor:https://www.railfreight.com/)