Može li se potpuno isti model automobila, bez ikakvih primjetnih razlika, prodavati na jednom kontinentu pod čak pet marki? Odgovor je da. Upravo su reinkarnirana komercijalna vozila kompanije Sevel, koja su zajednički projekat Fijata, Pežoa i Citroena. Ovaj put ima Toyotinu značku i dobio je tržišno ime ProAce Max.
Jednostavno rečeno, nova Toyota ProAce Max je blizanac najnovije generacije modela Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer i Opel Movano. Automobil obećava da će imati iste parametre karoserije i isti pogonski sklop, a proizvodiće se i isto mesto proizvodnje, odnosno poljska fabrika u Gliwicama.
Može li se potpuno isti model automobila, bez ikakvih primjetnih razlika, prodavati na jednom kontinentu pod čak pet marki? Odgovor je da. Upravo su reinkarnirana komercijalna vozila kompanije Sevel, koja su zajednički projekat Fijata, Pežoa i Citroena. Ovaj put ima Toyotinu značku i dobio je tržišno ime ProAce Max.
Jednostavno rečeno, nova Toyota ProAce Max je blizanac najnovije generacije modela Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer i Opel Movano. Automobil obećava da će imati iste parametre karoserije i isti pogonski sklop, a proizvodiće se i isto mesto proizvodnje, odnosno poljska fabrika u Gliwicama.
Iza rešetke hladnjaka sa Toyotinom značkom možete očekivati 2,2-litarski dizel, izveden iz Fiat grupe. Alternativno, biće moguće odabrati električni motor, koji nudi domet do 420 kilometara, a razvila ga je francusko-italijanska grupa Stellantis. Ali šta će Toyota zapravo raditi ovdje? Kratak odgovor je: prodaja i servisiranje.
Ovo je sledeća faza saradnje Toyote i Stellantisa (ogromna grupa nastala spajanjem Fiat-a, Peugeot-a, Citroena, Opel-a i njihovih srodnih brendova). Prethodni rezultati ove saradnje uključuju Toyota ProAce i Toyota ProAce City, koji su srednji i mali kombiji, respektivno.
https://40ton.net/oto-n