Cilj testne vožnje je prikupljanje podataka u realnim uslovima na različitim putevima. Prema sopstvenim izjavama, DM prvo želi da prikupi uvid u potencijal koji upotreba visoko automatizovanih kamiona u operativnoj implementaciji nudi operateru apoteke.
Današnja primopredaja poluautonomnog kamiona je korak koji postavlja trendove i važan korak za nas u dm-u ka održivoj logistici. Tehnologija može značajno doprinijeti komforu i sigurnosti vozača i na taj način osigurati da naši lanci snabdijevanja rade glatko i pouzdanije,” kaže Christian Bodi, generalni direktor DM-a zadužen za logistiku.
Softver baziran na AI
Iveco-ov poluautonomni kamion opremljen je sistemima zasnovanim na veštačkoj inteligenciji Plus-Drive od američkog softverskog provajdera Plus. PlusDrive softver treba da bude u stanju da bezbedno i automatski upravlja svim potrebnim manevrima vožnje, uključujući centriranje trake, povlačenje, promene trake koje je inicirao vozač ili predložio sistem, pomoć u saobraćajnoj gužvi i gurkanje.
Ove funkcije iz oblasti autonomne vožnje, zajedno sa senzorima kao što su lidar, radar i kamere, vozaču nude povećanu sigurnost i veću udobnost. Pored toga, očekuje se da će sistemi uz pomoć vozača smanjiti potrošnju goriva za oko 10 odsto, a samim tim i smanjiti emisiju štetnih gasova.
Lesen Sie mehr unter: https://trans.info/de/autonomer-lkw-dsv-dm-371607