S obzirom da je ruskim i beloruskim kamionima zabranjen ulazak u Evropsku uniju, mnogo je lakše naći setove registrovane u Azerbejdžanu, na primer. Dva takva vozila nedavno su zaustavljena radi poljske inspekcije na autoputu A2 u blizini Strykówa.
Serija Scania R koja je pregledana u ponedjeljak pripadala je istom nosaču iz Azerbejdžana, iako su prevezeni u Rusiju, sa cvijećem utovarenim u Holandiji. Naravno, to je trebao biti ekspresni prijevoz, tipičan za takav teret. Međutim, umjesto korištenja dvostrukog osoblja koje bi se očekivalo sa cvijećem, tvrtka je poslala samohrane vozače na cestu i prisilila ih da doslovno rade za troje.
U trenutku hapšenja, jedan od vozača je već dostigao skoro 36 sati vožnje bez dnevnog odmora. U slučaju drugog, to je bilo samo nešto manje, manje od 31 sat. Ovako nešto može ukazivati na to da vozači ne samo da su došli iz Holandije u Stryków, već se nisu odmarali na mjestu utovara, pa čak nisu ni odmarali tokom putovanja u suprotnom smjeru, između granice EU i Holandije
Kako su sami vozači objasnili, u njihovoj firmi takva organizacija rada je jednostavno norma, jer skraćuje vrijeme tipične rute sa oko 5-6 na samo 2-3 dana. Uzimajući u obzir neophodnost prelaska ruske ili beloruske granice, to je zaista ekspres. Međutim, sada ćete morati da platite za to, a ukupna vrednost novčanih kazni može iznositi oko 38.000 PLN!
Protiv prevoznika su pokrenuta dva upravna postupka, u kojima maksimalna kazna može iznositi PLN 12.000 po setu. Pored toga, inspektori su izdali i kaznena obaveštenja za vozače, koja su morala biti plaćena na licu mesta. Iznos takvih novčanih kazni usko je povezan sa brojem povreda radnog vremena i u ovom slučaju iznosio je ukupno 14.200 PLN na dvije osobe.
Ovo je saopštenje WITD Łódź:
Dana 6. novembra, inspektori iz ogranka Łowicz Pokrajinskog inspektorata autoputeva u Lođu izvršili su rutinske inspekcije na autoputu A2 u blizini Strykówa. Tokom protesta zaustavljena su dva seta vozila koja su vozila kolonom, kojima su upravljale jednočlane posade. Kako se ubrzo ispostavilo, ova vozila je koristio prevoznik iz Azerbejdžana za prevoz cveća iz Holandije u Rusiju. Kao i uvijek u takvim situacijama, provjeravani su tahografski zapisi. Ono što se pojavilo na ekranima računara šokiralo je kontrolore.
Među brojnim otkrivenim nepravilnostima najistaknutiji su periodi u kojima je prvi vozač vozio vozilo gotovo 36 sati, a drugi gotovo 31 sat, unatoč činjenici da propisi dopuštaju vožnju ne više od 10 sati. Da bi ostvarili takav podvig, vozači, naravno, nisu uzimali potrebne pauze i odmore. Prema intervjuima sa vozačima, njihov poslodavac je planirao prevoz sa pretpostavkom da će ih obavljati posada od dva čoveka, ali je u stvarnosti dozvolio vozačima da voze sami. Stoga su putovanja, koja po propisima trebala trajati 5-6 dana, u slučaju ovih vozača trajala 2-3 dana. Razmere prekršaja bile su toliko velike da su protiv drumskog prevoznika pokrenuta dva upravna postupka, preteći finansijskim kaznama od nekoliko hiljada zlota. Vozači su kažnjeni sa ukupno 14.200 PLN.
https://40ton.net/36-god