Prednosti početka
Toft je naglasio da će brodarska kompanija “donijeti dodatne količine propusnosti u Hamburg” i također naglasio potencijal luke Hamburg da proširi svoje usluge u baltičkim državama i Mediteranu. Pored toga, MSC takođe nastoji da poveća intermodalno poslovanje HHLA-e.
Verujemo u železnicu kao ekološki prihvatljivo prevozno sredstvo. To se može videti i u pojedinačnim investicijama koje smo napravili u prošlosti, na primer u Portugalu i Turskoj. Sa željezničkom kompanijom Metrans, HHLA je dobro pozicionirana u pravcu istočne Evrope”, rekao je Toft za FAZ.
Grad Hamburg namerava da upravlja HHLA zajedno sa MSC-om i dalje razvija logističku kompaniju. Trenutno su u toku razgovori između grada Hanzeat, kao glavnog akcionara HHLA AG, i brodarske kompanije MSC, koja zajedno rade na dugoročnom investicionom planu. Za nekoliko dana očekuje se da će akcionari HHLA dobiti konkretnu ponudu za kupovinu od MSC-a.
MSC gradi mostove za Hapag-Lloyd
Što se tiče svog konkurenta – Hapag-Lloyda, koji nije dao protuponudu za preuzimanje HHLA-e, MSC pokušava postići dogovor kako slijedi:
Blisko ćemo sarađivati sa Hapag-Lloydom. Već imamo različite saradnje u Južnoj Americi, takozvane sporazume o deljenju brodova. Takođe je sasvim normalno da jedna brodarska kompanija zove na terminale u vlasništvu druge brodske kompanije”, rekao je Toft.
Ako ponuda MSC-a prođe, to bi bila “uvreda” za plaćanje terminalnih naknada jednom od najvećih rivala Hapag-Lloyda, rekao je Reutersu izvor iz Hapag-Lloyda.
Lesen Sie mehr unter: https://trans.info/de/msc-ueber-vorteile-fuer-den-hamburger-hafen-367039