Kampanja, pokrenuta 2021. godine, imala je za cilj edukaciju profesionalnih vozača i poslodavaca u sektoru drumskog saobraćaja o značaju perioda odmora i zakonodavstva o radnom vremenu. Glavni cilj je bio da se spreče saobraćajne nesreće koje su izazvali umorni ili stresni vozači.
Korištene su različite metode za dosezanje ciljne publike, uključujući stvaranje namjenske web stranice, publikacija, digitalnog oglašavanja, radija i lokalnih događaja. Kao rezultat toga, kampanja je dosegla više od 141.000 ljudi, a distribuirano je 56.000 štampanih publikacija.
Kampanja je takođe bila uspešna u podizanju svesti među poslodavcima. Više od 2000.1500 poslodavaca učestvovalo je na obukama, a više od <>.<> vozača i poslodavaca posetilo je informativne štandove za sajam kamiona.
Većina razloga za kršenje pravila radnog vremena za vozače su poteškoće u razumijevanju zakonodavstva i njegovih promjena, vremenska ograničenja zbog potrebe za pravovremenom isporukom robe i nedostatak osoblja. Iz tog razloga, web stranica kampanje (i publikacije) korišteni su za informisanje o pravilima radnog vremena vozača i obavezama poslodavca.
Sajt je takođe sadržao upitnik o vašem nivou stresa.
Bővebben itt: https://trans.info/hu/dijaztak-a-kamionellenoroket-355127