Novčane kazne za prevoz slepog putnika izriču se i kompaniji i vozaču, ali njihov iznos se može smanjiti za 50% ako ste upisani u Program akreditacije građanskih kazni.
Španski poslodavci u transportu sastali su se sa predstavnicima Graničnih snaga, odgovornim za primenu ove uredbe, kako bi mogli detaljnije da objasne novi sistem. Među glavnim novitetima, postoji jedna koja može biti od koristi transportnim kompanijama. I to je da bi to moglo da smanji za polovinu iznos kazne za uzimanje osobe koja pokušava da uđe u britansku zemlju neredovno ako je upisana u Program akreditacije građanskih sankcija. Možete se registrovati na ovom linku.
Registracija je potpuno besplatna i vrši se popunjavanjem online obrasca, dostupnog na španskom jeziku, koji će pregledati Granične snage i, u slučaju otkrivanja bilo kakve nepravilnosti, neće odmah odbiti zahtev, već će kontaktirati kompaniju da ga reši.
MINIMALNE MJERE SIGURNOSTI
Granične snage su napravile neke izmene u pogledu minimalnih mera bezbednosti kojima se smatra da su transportna kompanija i vozač postupili ispravno kako bi sprečili ulazak slepih putnika.
Da bi to potvrdio, pripremio je Kontrolnu listu elemenata koje vozač mora da proveri tokom putovanja i ponese sa sobom u kabini kako bi, u slučaju incidenta sa slepim putnikom, mogao da pokaže agentima Graničnih snaga da su preduzete neophodne mere kako se to nije desilo.
Ova lista je dostupna na španskom jeziku (na ovom linku), ali Ujedinjeno Kraljevstvo ne zahteva eksplicitnu upotrebu ovoga, ali kompanije mogu pripremiti svoje sve dok sadrži tačke liste koju su pripremile Granične snage. Pored toga, može se koristiti kontrolna lista u digitalnom formatu.
Kao što su vlasti objasnile CETM-u, one kompanije koje pravilno koriste kontrolnu listu i uronjene su u postupak sankcionisanja jer je u njihovo vozilo uveden slepi putnik, mogu smanjiti kaznu za 50%. To znači da bi, ukoliko bi kompanija bila upisana i u Program akreditacije građanskih sankcija, kazna bila smanjena za 100 odsto, pošto se podrazumeva da je ta kompanija učinila sve što je u njenoj moći da se takve situacije ne dogode.
SANKCIJE
Kazne za prevoz slepog putnika odnose se i na kompaniju i na vozača, ali posebno, odnosno kompanija bi dobila novčanu kaznu, a vozač drugačiji, uzimajući u obzir da svaki od njih ima različite odgovornosti za borbu protiv ulaska slepih putnika u vozila.
Trenutno nema smanjenja poput gore spomenutih, koja se odnose samo na tvrtke, ali vozač može zatražiti da se kazna smanji tako da se prilagodi plaći koju prima s ciljem da sankcija služi kao kazna, ali ne pretpostavlja značajnu pritužbu za one koji je dobiju.
U slučaju kompanija, ista stvar se dešava, možete zahtevati da se sankcije prilagode njihovoj veličini kako bi se olakšalo plaćanje.
https://www.rutadeltransporte.com/