I Iveco i Nikola sada žele da izoštre fokus na teškom transportu. Iveco Grupa će se fokusirati na Evropu za dalji razvoj i ulazak na tržište sopstvenih kamiona za baterije i vodonik, uključujući uvođenje svog modela finansiranja GATE, a Nikola će svoje poslovanje usmeriti na Severnu Ameriku, sa integrisanim pristupom svojim kupcima, nudeći BEV, FCEV i infrastrukturu vodonika kroz svoj brend HYLA. Još nije poznato šta akvizicija JV-a znači za brendove sa kojima će Iveco/Nikola biti aktivan u Evropi. Iveco može koristiti svoje ime, ali je također odredio pravo da nastavi koristiti ime Nikola.
Iveco Grupa postaje punopravni vlasnik zajedničkog preduzeća u Ulmu, Nemačka. Iveco Grupa će takođe dobiti licencu za besplatan pristup i dalji razvoj softvera za kontrolu vozila za zajednički razvijene BEV i FCEV. Nikola dobija Iveco S-Way tehnološku licencu za Severnu Ameriku i prateće delove od Iveco Grupe, i postaje zajednički vlasnik intelektualne svojine Generacije 1 eAxles, tehnologije razvijene zajedno sa FPT Industrial.
Baterijski električni (BEV) kamioni koje je razvio JV već se voze po SAD-u, dok se narudžbe prikupljaju u Evropi. Očekuje se da će kamioni sa gorivim ćelijama krenuti na put sledeće godine.
https://www.ttm.nl/