Bezbjednost pokreće sve aspekte rada IRU-a. Decenijama, IRU i njeni članovi su radili zajedno na tome da drumski transport bude bezbedniji za sve, uključujući i vozače.
Na Svetski dan bezbednosti i zdravlja na radu, IRU, svetska organizacija za drumski transport, pojačava svoj fokus na bezbedno radno okruženje za vozače autobusa, autobusa, taksija i kamiona.
IRU, zajedno sa svojim članovima, nastoji da poboljša bezbednost vozača na radu, u skladu sa ovogodišnjom temom „bezbedno i zdravo radno okruženje je osnovni princip i pravo na poslu“. Evo dva načina.
Bezbedniji vozači
Daleko velika većina saobraćajnih nesreća ne uključuje kamione ili autobuse. U stvari, autobusi su najbezbedniji način prevoza putnika.
S obzirom da je mali procenat koji uključuje teška vozila uglavnom zbog ljudske greške (85-90%), od kojih su tri četvrtine uzrokovane drugim učesnicima u saobraćaju, postoji jak razlog za razvoj veština i profesionalnu izvrsnost za poboljšanu bezbednost .
Više od dve decenije, IRU akademija je prednjačila, pružajući ciljane programe obuke svim profesionalnim radnicima na putevima i menadžerima. Program Bezbednost na radu posebno je fokusiran na obuku profesionalaca koji upravljaju voznim parkom i timovima.
Drugi programi pokrivaju različite bezbednosne teme, kao što su bezbedne operacije utovara i rukovanje teretom, odbrambena vožnja i prevencija sudara.
RoadMasters, IRU-ovo rešenje za upravljanje rizicima i talentima, stavlja značajan fokus na bezbednost u svojim programima za putnike, robu i ugljovodonike. Oni procenjuju vozače u različitim fazama njihove karijere kako bi identifikovali nedostatke u veštinama, izmerili napredak i sproveli ciljanu akciju.
Obuka, izgradnja kapaciteta, podizanje svesti i podsticaji su neophodni da bi se ljudska greška svela na minimum i poboljšali bezbednosni standardi.
Bezbednije parking prostore
Bezbedni i bezbedni parking prostori za kamione su osnovni uslov uslova rada vozača. Ali postoji ogroman globalni nedostatak.U Evropskoj uniji, na primer, trenutno je dostupno samo 300.000 parking mesta za kamione, sa značajnim nedostatkom od 100.000 mesta da bi se zadovoljila ukupna potražnja.
Štaviše, samo 7.000 mesta, manje od 3% postojećih parking mesta u EU, nalazi se u oblastima koje su sertifikovane da su bezbedne i bezbedne.
IRU apeluje na kreatore politike da pruže dodatnu podršku za poboljšanje uslova u sektoru zalaganjem za finansiranje izgradnje novih i nadogradnje postojećih, sigurnih i sigurnih parking zona.
U EU, revizija Uredbe o transevropskoj transportnoj mreži (TEN-T) nudi jedinstvenu priliku da se poveća broj bezbednih parking mesta za kamione.
https://www.iru.org/