Minus 40 stepeni, 30 inženjera, nekoliko sati dnevnog svjetla – tako je MAN ukratko opisao testove kojima je MAN podvrgnuo svoju električnu traktorsku jedinicu na sjeveru Švedske. Sada je nemački proizvođač podelio rezultate testova i osigurao da je automobil spreman za serijsku proizvodnju.
MAN eTruck je testiran od decembra do marta u okviru svojih godišnjih testova na severu Švedske. Ispitivanja su pokazala da se automobil, koji se može pohvaliti dnevnim dometom od 600 do 800 km, lako nosi sa teškim vremenskim uslovima. Na niskim temperaturama proveravane su funkcije vožnje, domet, klima uređaj i ponašanje punjenja,” navodi se u saopštenju MAN-a.
Zimski testovi četiri prototipa sa različitim konfiguracijama elektromotora, menjača, osovina i kabina bili su potpuni uspeh.
Naš cilj je da budemo u mogućnosti da električno pokrijemo veliki deo današnjeg aplikativnog portfolija novim eTruck-om. Transport rashladne robe bez CO2 na velike udaljenosti u klasičnoj prikolici biće jednako moguć kao i prikupljanje mleka od organskog poljoprivrednika sa cisternom za električnu hranu ili tiho i odlaganje otpada bez emisija u gradu,” objašnjava Rajner Mikš, potpredsednik za istraživanje vozila u kompaniji MAN Truck & Bus.
Testovi koje je MAN eTruck prošao početak su niza brojnih testova vozila i komponenti koji će testirati novi električni model do njegovog lansiranja na tržište sljedeće godine.
Pre nego što vozilo krene u serijsku proizvodnju, inženjeri će proveriti, pojedinačne komponentei njegovu otpornost na otvorenu vatru. Vozilo takođe mora da prođe testove sudara. Pored toga, novi eTruck će preći stotine hiljada kilometara u kontinuiranom radu na evropskim putevima. Testovi na visokim temperaturama biće sprovedeni i na jugu Španije, gde temperatura prelazi 40 stepeni na jakoj sunčevoj svetlosti.
Izvor: https://trans.info/pl/man-etruck-zostal-sprawdzony-w-ekstremalnych-warunkach-jak-poradzil-sobie-przy-minus-40-stopniach-335549