Puštanje u rad nove poluautomatske i daljinski upravljane dizalice za multimodalni terminal CFL u Bettembourg-Dudelangeu u septembru 2022. uskoro će značajno povećati kapacitet rukovanja lokacije uz istovremeno pružanje većeg kvaliteta i sigurnosti u radu kroz inovativne tehnologije. Za Kuenza, idejnog čoveka koji stoji iza nove dizalice i dugogodišnjeg partnera CFL multimodalne kompanije, nova dizalica se ne odnosi samo na sigurnost i poverenje, već i na odgovornost prema društvu i životnoj sredini.
Nije potrebno mnogo predstavljanja za dva partnera; CFL multimodal je glavni intermodalni igrač u konsolidaciji multimodalnih transportnih tokova širom Evrope i šire, dok je njegov terminal u Bettembourg-Dudelangeu verovatno jedan od najintegrisanijih objekata u Evropi, sa instaliranim najnovijim tehnologijama. Ima četiri koloseka dužine 700 metara koji mu omogućavaju da upravlja više dnevnih vozova i, do dolaska nove dizalice, oko 150.000 intermodalnih transportnih jedinica (ITU) godišnje.
Što se tiče Kuenza, inovativna inženjerska kompanija sa sedištem u Austriji je poznata po razvoju dizalica koje funkcionišu sa sistemima daljinskog upravljanja koji nude operacije sa nultom emisijom. Stanice za daljinsko upravljanje (ROS) koje Kuenz primenjuje su ključne za nove i postojeće dizalice kojima CFL multimodalni terminal upravlja i njegov tehnološki početak u poređenju sa drugim lokacijama.
Duboko intermodalno znanje
Ovo nije prvi put da dve kompanije rade zajedno. Kuenzova nova poluautomatska dizalica je treća puštena u rad u Bettembourgu. Prva dva su puštena u rad 2015. godine i rade po istim principima. Kako je CFL multimodal objasnio, odabir Kuenza za partnera je bio pitanje bezbednosti zaposlenih i tereta, visoke pouzdanosti i performansi, zbog čega su zajedno od prvog dana.
Daniel Feider, direktor CFL terminala, kaže: „Nudimo niz intermodalnih logističkih rešenja za pretovar robe koja pomažu da ekološki železnički transport razvije svoj potencijal širom Evrope. Ulaganje u najnovije Kuenz tehnologije za portalne dizalice, budući kapacitet od 235.000 ITU i rad dve platforme na železničkom autoputu za rukovanje 300.000 ITU godišnje omogućavaju nam da odgovorimo na povećanu potražnju tržišta za održivim transportnim rešenjima.
„U isto vreme, mi ćemo našim kupcima pružiti veću pouzdanost, otpornost i vidljivost duž njihovih lanaca snabdevanja otvaranjem novih alternativa već zakrčenim putevima. Naš intermodalni terminal je dostigao prag od skoro milion pretovara do danas, a od svog osnivanja 2017. godine omogućava prekogranični transport do 7 zemalja i na taj način uštedi oko 110.000 tona CO2 godišnje“, dodaje on.
S druge strane, Kuenz je glavni intermodalni igrač u tehnologijama dizalica i automatizacije. Vincent Pelletier, regionalni menadžer prodaje u Kuenzu, objašnjava da je kompanija „implementirala automatizaciju u intermodalnom svetu i da ima najviše referenci u industriji. Mnoge dizalice širom sveta već dugi niz godina rade veoma uspešno na intermodalnim terminalima u Evropi i SAD, sa kvalitetnim performansama koje su rezultirale narudžbinama za više od 20 daljinski upravljanih intermodalnih RMG dizalica za veću bezbednost, produktivnost i fleksibilnost”.
Što se tiče Luksemburga, Raphael Ruf, projektni menadžer u Kuenzu, podvukao je da je kompanija „ponosan deo luksemburške infrastrukturne mreže i stoga ima ključnu poziciju u širenju intermodalne mreže u Evropi“.
Do 235.000 ITU godišnje
Činjenica da je Bettembourg jedan od najkompletnijih terminala u Evropi sa ogromnim rastom umnogome duguje dve Kuenz RMG dizalice koje su tu od 2015. Međutim, nedavno puštena u rad treća RMG dizalica će napraviti još značajniju razliku. Pre nego što uđemo u to, neophodno je istaći neke od njegovih karakteristika.
Novi kran je poluautomatizovan i njime se može upravljati sa stanice za daljinsko upravljanje (ROS). Daljinske operacije poboljšavaju produktivnost terminala po nižim troškovima, dok istovremeno poboljšavaju bezbednost putem namenskog koncepta i efikasnog sistema kamera. Povrh toga, oni posao kranista čine privlačnijim i pomažu u rešavanju nedostatka kvalifikovanih radnika. https://www.railfreight.com/