U narednih šest godina do 2030. godine će mađarska železnička mreža biti podvrgnuta značajnim nadogradnjama. Bez obzira na njihovu potrebu, očekuje se da će te nadogradnje dovesti do značajnih poremećaja u saobraćaju. Mađarski sektor železničke logistike i menadžer infrastrukture u zemlji složili su se oko strategije za harmonično napredovanje u ovom izazovnom okruženju, istovremeno osiguravajući da železnica i dalje služi klijentima.
Konkretno, Udruženje mađarskih logističkih servisnih centara (MLSZKSZ) i mađarski menadžer infrastrukture MAV održali su sastanke pre pokretanja višestrukih nadogradnji infrastrukture. Složili su se da će blisko sarađivati tokom ovog procesa. MLSZKSZ je napomenuo da će dve strane održavati redovne konsultacije kako bi železnički prevoznici bili adekvatno informisani i pripremljeni čak i za ono osnovno, kao što su skladištenje robe, planiranje obilaznih ruta, ili, barem, znajući da treba da planiraju sa dužim vremenima putovanja.
Iznenađenje, iznenađenje: TAC u Mađarskoj će uskoro porasti „Talas domaćeg industrijskog razvoja zahteva značajan razvoj saobraćajne infrastrukture. Sa saradnjom koju smo započeli sa MAV-om, možemo unapred planirati nesmetanu logističku uslugu naših ekonomskih partnera i na taj način doprineti kontinuiranom i efikasnom poslovanju kompanija. Ovo može smanjiti neizvesnost i sprečiti neočekivani prekid usluga“, naglasio je Zsolt Fulop, predsednik MLSZKSZ. Razvoj dolazi samo nekoliko dana nakon što je drugo industrijsko telo, HUNGRAIL, izrazilo zabrinutost zbog istovremenih infrastrukturnih radova koji se odvijaju ovog avgusta. U nedostatku odgovarajuće koordinacije, ovaj rad stvara probleme za intermodalne operacije.
Velike nadogradnje-velike smetnje Kao što je pomenuto, Mađarska je već krenula u intenzivan program nadogradnje infrastrukture, pri čemu su radovi u toku na nekoliko lokacija. Pogođene železničke linije uključuju najprometniji deo u zemlji, južnu kružnu železnicu Budimpešte, prugu Miškolc, nekoliko železničkih deonica u oblasti Debrecina i most Gubači, koji je ključan za dostizanje slobodne luke Čepeli.
Osim toga, gradi se železnička pruga Budimpešta-Beograd, a može da počne i izgradnja V0 obilaznice prestonice. MLSZKSZ ističe da će „u narednih šest godina biti izgrađeno oko 1.600 kilometara železničkih pruga.
Zatvaranja i preusmjeravanja predstavljaju poteškoću u logistici, koja čini pet posto bruto domaćeg proizvoda (BDP). Pored toga, usled značajnog talasa industrijskog razvoja — na primer, fabrike automobila i akumulatora — potražnja za transportom će se povećati“, što znači da će se i potreba za pouzdanom železničkom logistikom zaoštriti.