Eurotunnel pokreće „posebnu novu uslugu“ za teretne klijente. Eurotunnel je najavio pokretanje „posebne nove usluge kako bi bolje zadovoljio potrebe korisnika teretnog prometa koji traže dodatnu uštedu vremena i posvećenu podršku na svom kanalu prelaze“ .
Pod nazivom „Prvi“, usluga je ponuda zasnovana na pretplati koja uključuje niz „inovativnih usluga“ kao što su prioritetni pristup trakama za prijavu, ukrcajnim trakama i carinskim/SIVEP centrima za kontrolu biljaka i životinja. Pored toga, Eurotunel kaže da digitalizacija putovanja korisnika koju nudi usluga omogućava automatsko prepoznavanje registarskih tablica kamiona, garantujući „glatko i pojednostavljeno putovanje“.
Operater Eurotunela kaže da je usluga testirana tokom nekoliko meseci i da je stepen zadovoljstva korisnika premašio 95%. Eurotunel tvrdi da će ponuda “pojačati atraktivnost Le Shuttle Freight-a i stvoriti dodatnu potražnju”.
Dugoročno gledano, Eurotunel veruje da bi pretplate na njegovu prvu uslugu mogle predstavljati do 10% obima teretnog saobraćaja.Komentarišući najavu, Deborah Merrens, glavni komercijalni direktor Eurotunela, rekla je:
„Ova nova komercijalna ponuda je odgovor na sve veću potražnju za brzinom i fluidnošću naših kupaca i jača lidersku poziciju Eurotunnel Le Shuttle Freight-a na tržištu preko kanala. Uspeh testne faze već pokazuje važnost ove nove usluge.”
Pročitajte više na: https://trans.info/en/eurotunnel-freight-service-331370