Harry Wolters, generalni direktor Global Powertrain & Electrification u matičnoj kompaniji Paccar. Volteri će posebno u SAD da predvode globalno primenljive razvojne aktivnosti powertrain-a sva tri Paccar brenda: DAF, Peterbilt i Kenworth. Prema Voltersovim rečima, ovo je put kojim se dugo išlo. “Svuda imamo stručnjake iz oblasti nulte emisije kamiona, kao što su baterije, upravljanje baterijama i hlađenje. Zahtjevi za smanjenje emisije CO2 u Sjedinjenim Državama i Evropi su sve bliži i bliži jedno drugom. Potreba sada nastaje da bi se stvorila jedinstvena organizacija za razvoj budućih powertraina, gdje ljudi rade sa istim prioritetom. Paccar želi to da prihvati kao mega projekat.” Volters očekuje da će tržište za električne kamione preuzeti ozbiljne poslove ‘između 2025. i 2030. godine’. DAF-ti električni kamioni sada imaju autonomiju oko 200 km na punjenju baterije, ali Volters vidi da to naglo raste zbog brzog razvoja tehnologije baterije. “Kao kamionska industrija idemo na 600 i možda 800 kilometara u roku od nekoliko godina.” Pored toga, on i dalje smatra da je ograničen broj punktova za punjenje na putu zabrinjavajući. Zato će Paccar nastaviti da ulaže u razvoj dizel motora i dalji razvoj vodonika pod njegovim vođstvom.
Podijelite objavu