U Holandiji je pregledano ukupno 26 kamiona; Krivična prijava je izvršena 13. Ukupno je sastavljeno 8 policijskih izvještaja i 7 novčanih izvještaja, i to:
- 1. izvještaj o kršenju pravila kabotaže;
- 1. službeni izvještaj koji se odnosi na istekli kod 95;
- 2. policijski izvještaji zbog nedostatka dozvole za prijevoz;
- 4 policijska izvještaja: 1 zbog visine, 1 zbog slomljenog kočionog diska. Ovo je moralo da se zameni na licu mesta pre nego što je vozač mogao da nastavi svojim putem. Osim toga, 1 policijski izvještaj za klizave gume i 1 jer je nestala bočna straža.
- 2 upozorenja jer tehnika nije bila u redu;
- 7 finih izvještaja: 1 za nedovoljan dnevni odmor, 1 za pogrešno postavljanje tahografa, 2 za vožnju na tuđoj vozačkoj kartici i 1 fini izvještaj za manipulaciju analognim tahografom.
- 5 puta prekid i odustajanje od naloga za prekoračenje vremena vožnje i odmora i manipulacije tahografom.
Ono što je zanimljivo u vezi rezultata je da još jednom pokazuju da kršenje pravila kabotaže u Holandiji očigledno i nije tako loše. Tehnički nedostaci su dosadni: lako se mogu sprečiti dobrim upravljanjem flotom i poznavanjem pravila. Da ima toliko prekršaja oko vožnje i odmora i tahograf je dobro poznat ali i zabrinjavajući.
Kolege iz Nacionalne policijske jedinice/transporta i kontrole životne sredine, RDW-a i belgijskih inspektora takođe su učestvovale u holandskoj inspekciji u Venlu. Ovo je u okviru MEG (Manipulation Expert Group) partnerstva koje ima za cilj otkrivanje tahografske manipulacije. Pored provere gore navedenih predmeta, kamioni su bili podvrgnuti i tehničkom pregledu.
Belgijski rezultati kontrole
U Belgiji su 23 vozila proverena od strane belgijske Federalne službe za mobilnost i saobraćaj. Tri osobe su povrijeđene, a 13 prekršaja je pronađeno:
- 1x prevara;
- 1x neregistracija vozačke kartice;
- 1x nepravilna upotreba tahografa;
- 1x bez dozvole za transport;
- 6x nedovoljan dnevni odmor;
- 2x prekoračenje neprekidnog vremena vožnje;
- 1x duže od dnevnog vremena vožnje.
Više jedinstva promoviše jednake uslove za igru
Zahvaljujući Beneluksovom ugovoru iz Liježa iz 2014. godine, inspekcijske službe mogu sarađivati prekogranično u kontroli teretnog transporta. Inspektori će na taj način moći da podele svoja znanja i iskustva o proverama pored puta i da bolje koordiniraju procedure. Saradnja će doneti veće jedinstvo praćenju i sprovođenju evropskog zakonodavstva koje se odnosi na prevoz robe drumom. Takođe doprinosi fer konkurenciji između transportnih kompanija, boljim radnim uslovima za vozače i bezbednosti na putevima.
https://www.ttm.nl/tra