Vlasti trenutno rade na postavljanju znakova prije početka zimske sezone”, saopćilo je češko udruženje prevoznika Cesmad Bohemia, pozivajući se na web stranicu ČT24.cz.
U međuvremenu, Ministarstvo saobraćaja koristi birokratiju da objasni kašnjenja. “Pripremamo dokumentaciju kako bi se što prije mogli postaviti znakovi. Ima ih pet stotina”, rekao je František Jemelka, glasnogovornik ministarstva. Prema njegovim rečima, oni će biti isključeni najmanje do 1. novembra, početka zimske sezone.
Jan Rýdl, glasnogovornik češke uprave za ceste i autoceste, opisao je planirane zabrane kao “gotovo kontinuiranu zabranu preticanja kamiona na udaljenostima između 21 i 189 kilometara”, iako će formalno ovaj manevar biti zabranjen lokalnim propisima koji su na snazi iza svih raskrsnica autoputeva.
Ograničenja na drugim češkim putevima
Pored ograničenja D1 u Visočini, Ministarstvo saobraćaja ove godine namerava da uvede zabranu preticanja kamiona na 33 deonice drugih autoputeva: D2, D5, D7, D8, D11, D35, D46 i D55. To znači dodatnih 420 km, tokom kojih će kamioni moći da voze samo u desnoj traci.
Kamiondžijama više neće biti dozvoljeno da preteknu deonice autoputeva D5, D8 i D11 u blizini Praga, na autoputu D1 u blizini Brna i Ostrave, kao i na autoputu D8 na dva mesta na severu Češke. Većina zabrana primjenjuje se samo tokom dana – noću vozači kamiona mogu izvesti manevar bez ograničenja.
Izvor: https://trans.info/hu/teherautos-elozesi-tilalmat-akartak-az-autopalyan-de-nem-raktak-ki-a-tablakat-361277