Test je trajao sedam dana. Za to vrijeme kamion sa dometom od 300 km bio je natovaren dva puta, a za svaki teret od 30 odsto do punih bilo je potrebno u prosjeku 2 sata. DHL Parcela je izračunala da je tokom transporta električnim kamionom bilo moguće smanjiti emisiju CO2 za 523 kg.
Volvo FM Electric testiran ima dvanaestosmogodišnji I-Shift menjač u kombinaciji sa dva ili tri elektromotora i klasičnom osovinom pogona. Zahvaljujući I-Shift menjač, HD vozila su opremljena I-See topografskom kontrolom krstarenja.
Vozilo takođe ima sistem za održavanje trake i podršku stabilnosti za kočenje i pucanje u gume. Njime se smanjuje snaga potrebna za manevrisanje volanom za oko 85 odsto.Automobil je opremljen i sistemima za pomoć vozačima, m.in sistem za otkrivanje ranjivih korisnika puteva, praćenje ponašanja vozača tokom vožnje ili odstupanje od trake. Takođe ima adaptivnu kontrolu krstarenja sa sistemom za upozoravanje na sudar i funkcijom kočenja u slučaju opasnosti.
DHL ne krije da namerava da investira u ovu vrstu električnih vozila.
Testovi koje smo sproveli u Odeljenju za nacionalni transport pozitivno su nas iznenadili. Planiramo da ove godine testiramo dalje modele kamionskih traktora sa električnim pogonom. Cilj je da se primene najnovije tehnologije i rešenja dostupna na tržištu za eliminisanje emisija CO2”, uverava Artur Krasovski, glavni operativni oficir DHL Freight Polska.
Przeczytaj całość na: https://trans.info/pl/dhl-parcel-upublicznil-wyniki-testu-elektrycznej-ciezarowki-354408