Bosch je započeo testove na putevima s dva kombija sa vodikovim gorivnim ćelijama, s ciljem prikupljanja detaljnih podataka za daljnji razvoj ovog alternativnog pogonskog sistema, kako se izvještava u saopštenju.
Predsjednik područja Mobility Solutions u Boschu, Markus Heyn, istaknuo je potencijal gorive ćelije, što ukazuje na to da ova tehnologija omogućava “široku autonomiju i kratko vrijeme punjenja gorivom, što čini duga putovanja ekonomičnija”. Heyn komentira cilj ovih testova: “Sa oba kombija širimo naše razumijevanje sistema i pokazujemo da gorivna ćelija može biti i pogodan rješenje za laka komercijalna vozila.”
Programeri su uspjeli koristiti Boschove komponente u gotovo cijelom sistemu gorivnih ćelija. Tako, struktura gorivnih ćelija se sastoji od steka, modula za hranjenje anoda koji uključuje ubrizgavač vodika i ventilator za recikulaciju, elektronsku kontrolnu jedinicu, električni zračni kompresor, komponente za sistem skladištenja vodika i veliki broj senzora se koriste.
ABT eLine je prilagodio rashladni sistem, sistem za kontrolu vozila i električni sistem. Sa svoje strane, Bosch je dizajnirao sistem gorivnih ćelija, integrisao ga u vozilo zajedno sa sistemom za skladištenje vodika i razvio pridruženi kontrolni sistem. Nakon zahtjevanih tehničkih ispitivanja, vozila su dobila zvanično odobrenje za upotrebu na putevima.
Za sada je poznato da se vozila mogu voziti do 540 kilometara i da se u potpunosti dopune gorivom za šest minuta. Zato Bosch vjeruje da, u budućnosti, gorivna ćelija može biti dobar dodatak električnom pogonu na bazi baterija za menadžere flote. (izvor:https://www.rutadeltransporte.com/)